Bambatant ;)

2011-02-11 @ 14:32:46

Jag i höstas, men vad gör jag egentligen? Haha ;) Fotad av Ida

Hejsan! Jag kom hem från skolan för en stund sen och den här skoldagen jobbade jag faktiskt i bamba ;) Alla på högstadiet i min skola får nämligen jobba en dag per läsår i bamba, och som sagt var det min tur idag. Inte sådär jättekul att torka upp efter alla som smutstar ner med vilje, men jag fick en glass som lön så det vart väl okej ;) Vi hade kemiprov också och jag tror att det gick bra!

Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på webbradio samtidigt som jag kollar runt på olika bloggar. Jag tänkte fortsätta göra några tidsinställda inlägg till skidsemestern nästa vecka, så det ska jag syssla med nu :) Puss


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0