"Andens kraft" - Richelle Mead

2011-02-10 @ 18:49:29

"Det är stor skillnad mellan ett hotbrev och ett kärleksbrev, även om den som skriver hotbrevet faktiskt påstår att han älskar dig."

Rose Hathaway har återvänt från Ryssland till S:t Vladimirs skola och sin bästa vän Lissa. Sista terminen på high school går äntligen mot sitt slut. De längtar efter att deras nya, förhoppningsvis lite friare, liv utanför skolans järngrindar ska börja.
Men Rose kan inte glömma att Dimitri fortfarande lever och väntar på henne någonstans där ute. Hon misslyckades med att döda honom när hon hade chansen. Och nu är hennes värsta mardrömmar på väg att bli verklighet. Om hon inte självmant förenar sig med honom kommer han att jaga henne tills hon faller i hans strigoi-grepp. För evigt. Men det finns ett litet hopp om att allt inte är kört; Rose har nämligen en plan. En helt, helt galen och livsfarlig plan!

Det här är del 5 i Vampire Academy-serien. De tidigare delarna är "Törst", "Fruset blod", "Skuggkysst" och "Löftet". Del 6 avslutar serien och utkommer hösten 2011.

Källa: cdon.com

Den 5:e delen i "Vampire Academy" är alltså "Andens kraft", och jag är nog inte den enda som längtar som en galning efter den! Den kommer ut den 7 mars, alltså om mindre än en månad, och jag kommer troligtvis vara den första som lånar/köper boken ;) Jag ÄLSKAR seriöst denna serie och kan inte bärga mig tills dem 2 sista delarna kommer ut!


Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

såg också det på cdon.com :o aaaaaaaaaah dem e så BÄÄÄST!!! längtar!

2011-02-10 @ 19:38:25
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: josephine

söt blogg du har!

2011-02-12 @ 12:58:07
URL: http://josephineegustafsson.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0