a heart of apples

2011-02-01 @ 21:25:09

weheartit

Hejsan! Jag sitter här och hostar som bara den, men jag funderar ändå på att gå till skolan imorgon. Just nu känner jag mig rätt okej, men jag får se imorgonbitti :)

Idag har jag inte gjort någonting alls! Den största delen av tiden har jag legat i soffan och sett på film, men jag, Pappa och Ida åkte iväg till mataffären och handlade lite en stund så jag har iallafall varit ute idag. Hoppas alla har haft en bra dag så hörs vi imorgon! KRAM

Postat av: J U L I A

Hoppas att du kommer till skolan idag!

I miss you!! ;)<3

2011-02-02 @ 06:47:46
Postat av: Adina

naww Söt bild :3

2011-02-02 @ 19:17:54
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0