ommålning och info

2011-08-09 @ 16:01:04

Shit, jag är verkligen helt slut! Jag visste inte att man blev såhär trött av att måla, men eftersom att jag har hållit på hela dagen så är det kanske inte så konstigt. Det blir iallafall galet bra och jag är så himla glad just nu :) Lyssnade förresten på när Daniel Adams-Ray sommarpratade förut. Han var jätteintressant att lyssna på så ta och lyssna in det på webben om ni missade det!

När skolan börjar kommer jag ta tag i bloggen och göra den mer intressant att läsa. Jag kommer visa mer outfits och ha mindre bildlösa inlägg (det har ju vart mycket av det nu på sommaren), jag kommer också göra en ny design. Men fram tills dess får bloggen se ut som den gör och inläggen och uppdateringen kommer väl vara lite sisådär.



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0