nya ting

2011-08-18 @ 08:31:07

H&M 149 kr. Monki 300 kr.

Under sommaren har jag hittat en del fynd av olika slag och dessa är två av dem. En svart långklänning har jag letat efter jättelänge, men dem har varit slut överallt och tillslut hittade jag en på H&M i köpenhamn. Jag är supernöjd och den har använts flitigt i sommar och det kommer den fortsätta göras även resten av året. Jeansskjortan hittade jag på monki här hemma och efter att ha letat ett tag efter en liknande var det skönt att hitta en för ett rätt så bra pris. Jag köpte den i en storlek för stor för att den ska vara lite ovesize, och jag kommer använda den till en klänning i vitt eller svart och stickade strumpbyxor.


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0