lite allmänt tjat om saker o ting

2011-08-03 @ 20:01:54
Jag tänkte egentligen ta kort på de saker (inte särskilt många men ack så fina) jag köpte när jag var bortrest, men lata jag orkar inte gå och hämta kameran och ta kort på bilderna, så det får bli en annan dag istället :). Jag skulle egentligen åkt till Felicias landställe idag men hon har gått och blivit sjuk så jag får stanna hemma istället. Krya på dig vännen! Annars då... Jag håller på och finular på en låt jag skriver - jag hade så mycket inspiration under semestern och jag kunde knappt bärga mig tills jag kunde komma hem och ta vara på det, men nu är den som bortblåst - som jag redan nu vet inte kommer bli den bästa jag skrivit, men vi får väl hoppas lite ändå.


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0