för jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

2011-08-14 @ 22:02:11
Hej på er! Längesen sist, eller ja, några dagar iallafall, men nu är jag back on track med normal uppdatering igen. Hade en trevlig helg med släkten men nu är jag hemma igen och just nu ligger jag i sängen med god musik på och kollar igenom missade blogginlägg. Är ganska så seg efter en hel dag i bilen men jag ska ändå ta mig upp tidigt imorgon för att ta mig i löprunda i morgonluften och det kommer nog bli absolut maxat skönt! Vi höres imorgon :)


Newkid - Jag gråter bara i regnet
Bästa låten på länge!

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Att springa är otroligt skönt! Funderar på att ta en runda jag med;)



Svar: TAAACK! Hade en fin dag:)

Jaa, vi måste träffas snart!!

2011-08-15 @ 16:58:30
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0