bridesmaids

2011-08-10 @ 00:04:54

weheartit.

Jag var nyss inne i stan och såg "Bridesmaids" på bio. Så himla mysig film, verkligen sevärd! Jag höll på att dö av skratt på en del ställen, jag satt bokstavligt talat och grät i biostolen. Iallafall, se den om du inte redan har sett den!

Jag har ställt klockan imorgon och har tänkt att gå upp och ta en långpromenad/powerwalk med hunden min. Sedan blir det ommålning för hela slanten (nästan klart i rummet nu!!) och packning inför resan till huvudstaden på torsdag. Det kommer defenitivt bli en dag med mycket gjort och jag borde kanske vara utvilad tills dess, så det är dags för mig att gå till sängs nu. Sov så gott!

Postat av: Aina

Har sett filmen :) Grymt bra!!!!!! Skrattade typ ihjäl mig :P

2011-08-10 @ 22:55:21

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0