Barcelona 2011

2011-04-25 @ 14:17:45

Det mesta av packningen


På planet dit. Jag blev faktiskt himla nöjd med den här bilden :)


Suddig bild, men det här är iallafall stranden första kvällen i Barcelona. Fötterna tillhör Julia :)


Biljard


Hotellet från utsidan :)


Jag och Julia (länk lite högre upp) kollade på Barcelona-Real Madrid på TV och mumsade i oss onyttigheter ;)



Hela laget utanför Camp Nou (FC Barcelonas hemmaarena). Jag sitter längst ner till höger :)




I början var det som ett museum med bilder från förr i tiden, gamla matchkläder, pokaler osv.


Jag och söta Julia :)



Inne på själva arenan. Jag skojar inte, den är enorm!



Inne i omklädningsrummet.



När vi kom ut från arenan ser vi att ett område är avspärrat. Plötsligt kommer en buss med poliseskort och ut stiger hela FC Barcelona, däribland Messi och David Villa. Hur häftigt som helst :D Jag vet att bilderna inte säger särskilt mycket, men det är det bästa jag har.



Den kända kyrkan "La Sagrada Familia". Bilderna är tagna från bussen, därav de dåliga fotona.

Ungefär här dog min kamera, men jag hoppas att ni är nöjda ändå :)

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Fina bilder! Så häftigt att ni såg Messi:D

2011-04-25 @ 17:50:38
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Juliaaaaa

ååå gud vad du är gullig mathilda! ;D <3

2011-04-25 @ 20:06:53
URL: http://juliasoutfits.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0