Shopping - Byxor

2011-04-25 @ 14:25:51



Jag köpte dessa militärmönstrade byxor i Barcelona och jag är otroligt nöjd med dem :) Jag hittade dem inne på Zara för ca 300 kr, och jag kan lova er att de kommer användas flitigt i vår tillsammans med en vit tröja/blus och vita converse eller ballerinaskor. Bilderna gör ingen rättvisa och byxorna sitter mycket bättre på än när dem hänger på en galge.

Postat av: Sara

Hej miah, ja har länge letat efter sånna byxor har frågat zara om dem finns kvar i butiken men det gör dem tyvärr inte. Dem sa att dem fanns att beställa på zara.se har även letat på nätet men inte hittat något. Skulle du kunna vara snäll och försöka få tag på dem o sedan länka byxorna till mig så jag vet vart dom finns ? :)

Tacksam för svar och för hjälp. Bra blogg btw!

2011-06-12 @ 14:38:48

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0