April april

2011-04-01 @ 15:58:24


Hejsan!
Jag kom nyss ut från en varm dusch och nu sitter jag här i ett par jeans och en gammal tröja och bara myser :). Jag lyssnar precis som vanligt på Spotify och jag kollar precis som vanligt in lite olika bloggar på nätet. En helt vanlig eftermiddag kan man säga.

Förresten, det är ju 1:a april idag! Jag är urdålig på att komma på skämt så jag har inte lyckats lura någon idag (jag har faktiskt inte ens försökt). Jo just det, hela min klass försökte lura en vikarie vi hade idag, jag vet inte riktigt om vi lyckades men skitsamma, kul var det iallafall :). Poängen är iallfall att jag som sagt är så dålig på att komma på skämt att jag inte ens ska försöka göra det här på bloggen. Ni kommer skratta ut mig fullständigt om jag skulle testa, haha!

Foto: weheartit


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0