Mode från BIKBOK

2010-09-18 @ 20:01:14


Snyggaste blusen 299 kr


Halsduk 149 kr



Mysig munkjacka 199 kr


Och så favoriten (som jag visat förut):


Skönaste koftan 199 kr

Jag har börjat gilla BikBok nu på senaste tiden. Jag var inne där idag, och dem har fått in massvis med snygga höstkläder! :) Jag skulle köpa den koftan som är här över, men den var slut på den BikBik-affären, så jag får åka till någon annan! Kramar


Postat av: Lice<3 - Foto-Kreativt-Vardagsliv

Jag har köpt den där munkjackan! Men jag köpte den i den färgen du har här på bloggen ungefär för det fanns ingen annan snygg, men jag älskar den!

2010-09-19 @ 08:29:27
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0