"KICK ASS"

2010-09-17 @ 21:45:54

Suddig bild jag tog med mobilen för ett halvår sen, men jag gillar den annars! ;)

Hejsan! Det blev ett inlägg till iallafall! -.- Jag, Pappa och Ida såg "Kick-Ass" förut. Den var bra, lite overklig ibland men helt okej! :) 

Just nu surfar jag runt på blocket och kollar på Iphones! Den senaste tiden har jag verkligen blivit intresserad av och skaffa en Iphone, men det kostar jag rätt mycket pengar så det är ju inte och bara gå och köpa sådär upp och ner bara, men det kanske är något och önska sig till jul! ;D

Sov nu så gott allihopa!♥

Postat av: Felicia

Sv: Jag vill INTE bli kallad FILIFJONKAN!!!!!!!!!!

2010-09-18 @ 10:10:16
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0