Jag gick i sömnen inatt!

2010-09-20 @ 08:10:15


God morgon!
Jag gick upp för ca en timma sen och åt och frukost och tränade på historialäxan, sen tog jag mig upp till datorn så nu sitter jag här i pyjamas och fryser! ;P Iaf, jag börjar 9.30 idag så jag har rätt mycket tid och sätta på mig oså, men jag tänkte ändå gå och göra det nu. Kramar till alla och så blir det mer bloggning senare ikväll ♥

PS: Pappa berättade att jag gick i sömnen inatt! :o Jag hade tydligen gått upp och ställt mig i hallen, där hade jag sagt "Dem ska komma på fika", sen hade jag gått och lagt mig igen, haha! ;D

Postat av: Nina♥ [photobyninaa.blogg.se]

Haha vad roligt ;D

2010-09-20 @ 16:12:29
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Josse

hahaha :P

2010-09-20 @ 17:17:48
Postat av: Lice<3 - Foto-Kreativt-Vardagsliv

Haha, vad komiskt! Jag går oxå i sömnen, ganska ofta faktiskt. En gång gick jag upp precis som du men jag sa "de där tjocka" och så gick jag upp och la mig igen XD

2010-09-20 @ 19:46:47
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0