Jag är sjuk!

2010-09-04 @ 09:06:11

Minnen♥

God morgon! Jag vaknade för ca en halvtimme sen av att jag var superförkyld!:( Är helt täppt i näsan och mår inte alls bra... Jag har inte testat min röst än så jag vet faktiskt inte hur det är med min hals.

Idag ska jag och Pappa stå i caféet (stavning?) där jag spelar fotboll. Det kommer väl bli kul antar jag!;D Vi funderar också på att cykla in till stan ikväll och se på bio. Vänta... jag ska bara kolla vilka filmer det är som går nu! *Går in på sf.se* Okej, nu är jag tillbaks. Jag såg att filmen "Inception" går på bio! Pappa vill gärna se den och den är från 11 år, så det kanske blir den vi kanske ska se då!;) Kram

Postat av: Lice<3 - Foto-Kreativt-Vardagsliv

Krya på dig<3

2010-09-05 @ 09:01:50
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0