Helgen

2010-09-26 @ 16:45:55


Heeej!
Jag har haft det JÄTTEROLIGT i helgen! :D I fredags kom Hanna och Vega med flyget klockan 16. Då åkte vi hem, sen gick vi ner till en godisaffär och köpte godis, sen gjorde vi inget speciellt under kvällen, bara mös och hade skoj! I lördags gick vi på Liseberg! Vi träffade Nike där (hon kommer också från Stockholm), så efter Liseberg åkte vi hem till oss, sen åkte vi in till stan igen och såg på bio, "Tusen gånger starkare"! Den var jättebra, verkligen sevärd! Sen gick Nike tillbaka till sitt hotell och vi åkte hem och sov ;) Idag hade vi pyjamasdag, sjöng singstar, såg på film och mer! :D Sen åkte Hanna och Vega hem till Stockholm igen :( Men jag hoppas att vi ses snart igen!

Oj det här blev ett långt inlägg! :) Kramar

Postat av: Nina [photobyninaa.blogg.se]

svar

Pappas bror med familj=) Ni kanske får träffa dem på min konfirmation eller något^^



Det låter som du haft en toppenhelg!! ;) <3

2010-09-26 @ 16:54:52
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Ida | THENAMEISIDAH

Vill att dom ska komma tillbaka!! <3 LÄNGTAR...

2010-09-26 @ 17:19:46
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0