Fotboll och Liseberg idag!

2010-09-11 @ 08:49:08



God morgon!
Jag vaknade vid 8.00 idag, vilket är tidigt för att vara jag! Iaf var det superkul på tjejmiddagen!:D Vi var 9 tjejer som sjöng Singstar, gjorde lekar, pratade och massa annat skoj! En väldigt lyckad kväll måste jag säga! ;D

Idag har jag fotbollsmatch, och efter det tänkte jag gå på Liseberg med Emma, Johanna och kanske någon mer (jag vet inte riktigt ;D). Jag kommer ha fullt upp, så det blir nog ingen bra uppdatering under dagen. Kramar till alla och så blir det bättre uppdatering ikväll!

PS: Jag ännu ett besöksrekord igår, hela 35 unika besökare! Tack så jättemycket allihopa!


Postat av: Emma

vems fest var det

2010-09-11 @ 11:56:59

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0