DAGENS...

2010-09-15 @ 17:00:00
... outfit: Ljusblå jeaggings från Topshop, gråbrun tunika från H&M, svart linne från JC, ljurrosa ring från Liseberg och blommiga skor från Duffy.
... frisyr: Utsläppt
... smink: Mascara (Wigwham! ;D)
... längtan: Frankrike 29 sep - 6 okt!
... sällskap: Min klass, Ida, Pappa m.fl :)
... färg: Hmm, ingen speciell faktiskt, men det får väl bli ljusrosa eftersom att min ring går i den färgskalan och eftersom att jag älskar den färgen! :)
... har gjort: Gått i skolan, gjort läxor och massa mer!
... måste: Jag tror inte att jag har något för dagen! ;)
... humör: Happy! :D
... bästa: Det är fredag om två dagar! ;D
... sämsta: Läxor :/


Postat av: Felicia

Snygg bild ;)

2010-09-15 @ 19:08:28
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0