Vad jag har sysslat med idag... :p

2010-11-21 @ 15:33:29

Dem duktiga killarna som vann herrstafetten, 4x10 km :) Collage gjort av mig, bilder tagna från google.

Hej allihopa! Idag har jag, som jag sa innan, bara kollat på skidåkning på TV ;) ÄLSKAR DET, haha! Jo jag vet, jag är en sportnörd :D Jag fick nyss ett mail där det stod att det inte är fotbollsträning idag :/ Synd, jag som var så taggad. Fast hellre ingen träning än att förstöra fotbollsplanen genom att springa på den så att konstgräset bryts av ;)

Ojoj, vilket osammanhängande inlägg. Det handlar om det ena och sen det andra hela tiden ;) Jaja, hoppas ni förstod någonting av det iallafall! KRAM


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0