Två snygga klänningar från H&M + jag har shoppat jeans!

2010-11-02 @ 09:00:54


God morgon!
Som ni kanske har sett är jag väldigt inne på klänningar just nu, och det är för att det är jul snart och jag brukar alltid köpa en ny klänning att ha på mig på alla julaftonar jag firar (det blir minst 3 stycken ;D), bara så att ni vet!

Förresten, jag och Pappa var inne på Cubus igår och jag hittade två par snygga jeans för bara 199 kr/st! :D Dem är väldigt tighta, och dem andra paren jag har i garderoben är lite mer pösiga (eller ja, inte pösiga, men dem sitter inte riktigt lika tight som dem jag köpte ;D) så det passar bra. Jag visar bilder på dem senare i veckan :)

Haha, det här inlägget handlar bara om mode ;) Hoppas ni gillar det iallafall! KRAM

Postat av: Andrea

Kolla på min blogg för att se vem som vann Dagens Blogg!

2010-11-02 @ 09:18:14
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: julia j

Vad roligt! <3

2010-11-03 @ 09:00:55
URL: http://jupeace.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0