SNÖÖ!

2010-11-20 @ 09:55:08


Bild jag tog på skidsemestern -09. Jag gillar inte bara att kolla på skidåkning, jag ÄLSKAR att åka skidor också ;)

God morgon! Bara så att ni vet, DET SNÖAR! Och inte lite heller, det ligger ett tjockt snötäcke på marken som bara väntar på mig haha ;D Tyvärr blir det inte förräns senare jag går ut, eftersom att det först är skidåkning på TV (för er som inte visste det ÄLSKAR jag att kolla på längdskidåkning, skidskytte och nedförsåkning på TV) sen blir det att åka till olika second hand-butiker med Mamma :) Men efter det ska jag ut i snön! KRAM


Postat av: Anna

Fin header! :)

2010-11-20 @ 09:56:13
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0