Jag har tråkigt ^^

2010-11-19 @ 17:32:38



3 tv program jag ser:
 • Top Model (skäms lite... :p)
 • Robinson
 • Så mycket bättre, hehe

3 saker jag gjort idag:
 • Glömt skåps- och hemmanyckeln hemma (som tur är har vi extra skåpsnycklar i skolan, och Mamma & Ida var hemma när jag kom hem)
 • Gått i skolan :p
 • Vart o hämtat discolampor i stan

3 saker jag längtar efter:
 • JULEN!
 • Snö
 • Jullov

3 saker på önskelistan:
 • Ny mobil
 • "Elsas mode" (bok)
 • En "pipptröja" ;)

3 saker jag har på mig idag:
 • Blommig blus
 • Svart linne
 • Blåa jeans

3 favvolåtar just nu:
 • "Gubben i lådan" med Daniel Adams Ray
 • "Magic" med BoB ft Rivers Cuomo
 • "Mikrofonkåt" med September

Som ni ser, jag har tråkigt -.- Ida är på sitt skoldisco, Mamma är också där o hjälper till och Samuel har inte kommit hem än. Så jag sitter här ensam hemma och har det tråkigt ;) Jag är iallafall social med Johanna på msn och Elias via sms så lite skoj har jag ändå! :p KRAM

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Du gör rätt i att önska dig en pippitröja! Jättesnygga och störtsköna :D

2010-11-19 @ 17:58:15
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: S

En längtan har gått i uppfyllelse;p snön!:)

2010-11-19 @ 22:14:13
URL: http://sospop.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0