Idol 2010, bättre/sämre?

2010-11-26 @ 20:08:39



Hej svejs!
Nu har Idol just börjat, så egentligen borde jag ta mig till TV:n och kolla på det, hehe :)
Men är det bara jag som tycker att Idol har blivit tråkigare iår än vad det har varit andra år? Kanske det är så, men det är vad jag tycker iallafall haha! :p

Men aja, jag måste ju umgås med min kära syster när vi är ensamma hemma, så jag får la ta och kolla på Idol ändå (lite kul är det ju iallafall ;D). KRAM


Postat av: Felicia

Jag tycker bara att idol är kul i början när alla dåliga är med :P

2010-11-26 @ 21:49:02
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: julia j

Jag tkr också att det har blivit dåligare! Men det kanske är det att vi har sett det så många ggr och så många år att man tröttnar.

Fast jag tycker Lets dance och sånt också är dåligt för det är så vanligt nu. <3

2010-11-27 @ 09:36:31
URL: http://juliaofswedeen.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0