Ensam mamma söker

2010-11-29 @ 08:25:46

Bild jag tog på Ida i somras. Det ser riktigt skönt ut, men jag tycker om julen så mycket att jag faktiskt inte längtar tillbaka så mycket ;D

God morgon! Idag börjar skolan 9.30, vilket är himlans skönt enligt mig! :) Sovmorgon på måndagar är bara så bra! Förresten, igår var det ju "Ensam Mamma söker" på 3:an, det var det sista programmet då dem skulle välja vilka dem ville vara med. Jag kan väl säga att det blev så jag ville att det skulle bli, men för er som inte har sett programmet kan ni kolla på http://tv3.se för att se antingen det sista avsnittet eller extraavsnittet där Emma valde (hon kunde inte bestämma sig under programmet).

Hoppas alla därute får en bra dag! KRAM


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0