Dagen!

2010-11-04 @ 19:33:01

En bild jag fotade i somras! Längtar tillbaka :)

Hej alla goa läsare! Nu sitter jag här framför datorn och sneglar på TV:n lite då och då :) Idag har jag bland annat varit inne i stan och shoppat en julklänning (jag visar bilder på den sen :D), kollat på två filmer, "When in Rome" och "13 snart 30" och mycket mer.

När jag och Ida kommit hem hit till Mamma hade hon köpt några presenter till oss :D (hon och Samuel har ju varit i Kina). En parfym, en mascara, ett mobilsmycke, ett slags te och lite godis låg på min säng och väntade på mig! TACK MAMMA!

Nu ska jag
iallafall gå och fota min nya klänning :) KRAM

Postat av: Felicia

Fick du några märkes kläder elr uggs av din mamma??

2010-11-04 @ 21:04:16
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0