Blomman och humlan :p

2010-11-25 @ 15:05:42

Fotad och redigerad av mig! :)

Hejsan! Jag vet att uppdateringen inte alls ligger på topp, och då går ju inte statistiken upp heller :p Men jag lovar att det ska bli bättre! Dem närmsta veckorna är det mycket prov och läxor, men jag ska uppdatera så mycket jag kan och hinner :) Hoppas ni förstår min situation, hehe.

Iallafall, idag blir det att plugga NO (prov imorgon!) svenska, spanska och lite sånt, men annars har jag ingenting för mig. Fotbollsträningen ikväll är inställd pga av snön, men eftersom att vi hade fys på gympan idag känns det som att jag tagit igen lite av det jag missar, haha :)

I helgen kommer jag att visa er min lilla önskelista innan jag ska skicka den till tomten (:p), så ni får se vad jag hoppas på att få till jul :) Nu ska jag iallafall ta mig en kopp te (oj, det lät vuxet :p) och sätta mig med näsan i NO-boken. KRAM

Postat av: Ida | THENAMEISIDAH

Ha så kul med alla dina nya kompisar, läxorna, haha XD

2010-11-25 @ 15:17:14
URL: http://thenameisidah.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

va fin bild :)



Ha en bra helg

2010-11-26 @ 23:26:02
URL: http://phokuseramera.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0