Alone home

2010-11-26 @ 15:02:52

Jag vet, ännu en gammal bild! :) Bilden kopplar jag iallfall ihop med fredagsmys, och det blir det ju ikväll! Fotad av mig.

Hejsan! Usch vad jag blir sur! Hela det här inlägget har raderats en gång, och tyvärr orkar jag inte skriva om allt en andra gång. Det här får helt enkelt bli en kortare version av det förra inlägget ;)

Jag hade som sagt prov idag, och jag tror att det gick rätt bra :) Eller ja, jag hoppas det iallafall! Ikväll ska jag och Ida vara ensamma hemma, och det kommer bli toppenskoj! Jag har redan skrivit om det (står några inlägg under) så jag tror inte att jag behöver ta upp det igen ;) KRAM

Postat av: aaandreeeeeaaa <3

Vilken söt header<3 Jätte fin:D

2010-11-26 @ 16:20:50
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0