Rolig dag och fotbollsmatch snart!

2010-05-10 @ 17:34:09

Förlåt för den här jättetråkiga bilden...

Hejsan=D

Idag har det varit en rätt skön dag i skolan!=) Vår lärare var sjuk så vi fick ha en vikarie, men det gick ganska bra, killarna störde inte lika mycket som dem brukar göra (inte alla killar, vissa!). Jaja... efter skolan var jag med Emma, Felicia, Tilda, Josefine och i början Ella och vi spelade volleyboll King och brännboll, det var skoj!

Snart ska jag spela fotbollsmatch! Ska bli skojigt, det är bortamatch så jag kommer hem ganska sent, men det gör inte så mycket! Det blir mer bloggning imorgon! Kram♥

PS: Besöksrekord igår!!=D Tack alla ni som läser min blogg, och hoppas ni fortsätter som ni gör nu=)


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0