Old picture

2010-05-11 @ 15:03:15


Hejsan allihopa!=)

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn. Idag var jag iallafall i skolan. Först hade vi spanska, vi såg Hitta Nemo på spanska!! Sen hade vi svenka, idrott, bamba, engelska (där jag, Emma och 4 stycken till spelade upp en pjäs) och sist klassråd. Nu är jag iallafall hemma, men hos Mamma eftersom att jag skulle hämta en lapp, men jag ska snart gå till Pappa!

Ikväll ska jag ha match igen=) Nu är det hemmamatch iallafall. Just det... det blev 2-2 igår, så vi får hoppas att det går ännu bättre idag!=) Kramisar till alla♥


Postat av: adina

jag kunde inte vara med idag :(

2010-05-11 @ 20:16:25
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Adina

SV: tack du med :D

2010-05-11 @ 20:32:52
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Ida

Det gick väldigt bra på matchen, 8-0, eller?

2010-05-12 @ 14:26:45

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0