Mina presenter!

2010-05-20 @ 16:52:15
Här kommer bilder på vad jag fick i födelsedagspresent!=D (Varning: Många bilder!)


Nagelset och ansiktsmask


3 böcker (Alla böcker tillhör olika serier som jag har läst innan=D)


2 filmer och ett spel till Nintendo DS


Läppglans, örhängen och 2 berlocker till halsband


Kameraväska


Tommy Hilfiger väska


En bikini


Ett bluslinne (eller hur säger man?=D)


En klänning


En till klänning


En blus


2 koftor, en normal lång och en lite längre


3 stycken linnen


Och självklart, min systemkamera!=D

Jag fick även ett par strumpor och en daimpåse. Tack så jättemycket för alla presenter, jag är jättenöjd med alla av dem. Kram♥

Postat av: Lice<3

ÅHHHHH, Vad lycklig du är som har en system. Längtar tills jag kan köpa en...

:)

2010-05-20 @ 17:50:43
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Nina♥

Jättefina presenter! Som Alice säger... Avundsjuk ;)♥

2010-05-21 @ 13:36:44
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0