Hemma=)

2010-05-08 @ 22:12:24

Vill åka berg - och dalbana nu=D

Hej=D

Nu är jag hemma! Vi åkte in till stan vid 11.00 och var där till typ 16.00. Jag köpte en blus från Zara och en skolavslutningsklänning från JC! När vi var på väg till Topshop mötte vi Nina och Andriette=) Sen åkte vi hem igen, jag bytte om, sen åkte vi till pizzerian!=) Dem har jättegod pizza, glutenfri till och med, det är det som är så bra!=D
Nu sitter vi och tittar på Barcelona - Sevilla. Oskar sover i mormors knä och vi har det jättemysigt! Hoppas alla får en skön kväll. Kram♥
(Hoppas ni förstod något av det jag skrev, jag vet inte vad det är, men jag kan inte riktigt koncentrera mig just nu, haha!)

Postat av: Lice<3

Just det, skolavslutningsklänning ska man ju köpa! Kul att ni träffade N & A:D

2010-05-09 @ 12:52:44
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0