Hejdå

2010-05-21 @ 14:11:34


Hejsan=) Om ungefär en halvtimma bär det av till Danmark! Vi kommer komma fram till den skolan vi ska sova i typ 21.30, så vi kommer åka båt och tåg mycket idag=)
Jag kommer inte ha med mig kameran (jag är väldigt rädd om den), men jag kommer fota med min mobil. Det kommer nog bli rätt mycket bilder så ni behöver inte vara oroliga.

Alltså blir det ingen uppdatering under helgen, men kanske när jag kommer hem på måndag kväll eller på tisdag. Kram på allihopa och hoppas att ni får en härlig helg♥

En dansk låt eftersom att vi ska till danmark=)


Postat av: Nina♥

Ha det så kul!

2010-05-23 @ 20:16:26
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0