Friidrottsdag

2010-05-06 @ 14:34:31


Jag vid Seven sisters i England 2007! Ni får själva lista ut hur vi har tagit bilden!=D (Fotograf: Mamma)

Hejsan=) Nu är jag hemma från friidrottsdagen i skolan. Vi var på en, vad ska man säga, miniarena (jag vill inte säga vad den heter) och hade kula, längdhopp, höjdhopp, 60 meter och sist av allt, en stafett på 60 meter med dem 5 bästa tjejerna och dem 5 bästa killarna i varje klass. Som jag visste kom jag inte med i staffeten, men Felicia gjorde det och Matilda blev reserv! Lärarna på staffeten gjorde att det blev dåligt, dem sabbade för dem som skulle springa helt enkelt =( Men annars var det en rolig dag!=D

Haha, det blev en lång text! Kram♥

PS: Jag måste köpa present till Ida (i min klass) för hon ska ha tjejmiddag imorgon! Och vad ska jag ha på mig?=O Jag får leta igenom garderoben=)



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0