Förlåt

2010-05-26 @ 17:48:30


Förlåt
för den jättedåliga uppdateringen!! Jag känner mig verkligen dum! Det enda jag kan skylla på är att jag helt enkelt inte har haft tid... Jag var ju i Danmark i helgen. När jag kom hem i måndags la jag in 2 inlägg som var ganska ointressanta, men det var ju rätt sent på kvällen. Igår fyllde min syster år. Då hann jag inte logga in på datorn, och idag har min syster tagit beslag på datorn eftersom att hon har startat en blogg. Den här dåliga uppdateringen kommer inte att upprepas=)

Just det... jag sa ju att jag skulle berätta om danmarksresan, men om jag gör det kommer det stå en jättelång, ointressant och knäpp text om att lag som vi bodde grannar med, så jag tror att jag skippar det=) Jag kan iaf säga att det här laget var killar från Norge, födda 96, som var väldigt roliga och att vi vann B-slutspelet!=D

Kramisar till allihopa!♥

PS: Jag är inne på Pappas dator så det blir googlebilder


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0