Bilden är tagen av.. Mig=)

2010-05-07 @ 14:31:18


Hej svejs=) Nu är jag hemma från skolan! Vi hade bland annat idrott (vi hade fotboll, som var jätteroligt!=D) och slöjd (vi hade en vikarie som var, vad ska man säga, lite konstig...) så det var en kulig dag. Vår fröken var sjuk oxå, så vi fick ha rektorn som lärare!=) Jaja, nog om det.

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Ida. Ska blir väldigt kul, skönt med bara tjejer, så slipper man killarna som tjatar!=) Mer bloggning snart♥

Förlåt för att det blir gamla bilder hela tiden, men min dator har skickats till England (fråga mig inte varför) för att se vad som är fel. Därför är jag inne på Mammas dator och här kan jag inte ladda in mina bilder.



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0