Tired!!

2010-03-28 @ 17:54:54



Jag är så himla trött. Känns som om jag kommer somna typ NU! Men jag ska försöka hålla mig vaken:) Eftersom att det blev sommartid idag gick jag upp 06.00 i vintertid! Så himla trött var jag, men jag klarade det:D Förresten, såg ni körslaget igår? Det var så himla kul. värsta tabben! Jo, det var så att Team Rongedal och Team Gyllenhammar var kvar. Då sa programledaren Gry Forsell att Team Gyllenhammar hade gåttvidare, och dem blev såklart jätteglada! Men sen bara:"Oj förlåt jag sa fel, jag menar att Team Rongedal har gått vidare!" Team Gyllenhammar blev såklart jättesnopna! Haha, förlåt att jag skrattar, men det var verkligen kul att kolla på:)

Du kan läsa mer om det här (det står lite mer detaljerat där, hehe): http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1933780/gry-forssell-knackt-av-kaoset

Nu ska jag göra... Verkligen, absolut, INTE ETT DUGG. Ingenting!!:) Haha, det kan vara riktigt skönt ibland.
Imorn har vi simning i skolan + matteprov. Kul men tråkig dag, eller vad ska man säga??



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0