Systrar i jeans - Andra sommaren

2010-03-29 @ 19:08:05



Den här filmen såg jag igår. Den var väldigt bra, eftersom att jag har läst boken var det kul att se om filmen var lika bra, det var den:D Här kommer lite om filmen:

Film: Systrar i jeans - Andra sommaren
Skådespelare: Bl.a Blake Livley, America Ferrera, Alexis Bledel och Amber Tamblyn
Kategori: Tjejfilm om vänskap och kärlek
Betyg: 4,5 av 5
Filmen handlar om: De fyra bästisarna från "Systrar i jeans" är tillbaka. De har precis blivit klara med sitt första år på college och står inför en fullspäckad sommar. Bridget (Blake Lively) reser till Turkiet för att delta i en arkeologisk utgrävning, medan Carmen (America Ferrera) ger sig in i ett hektiskt men kreativt sommarteaterprojekt i Vermont. Lena (Alexis Bledel) kastas mellan en ny förälskelse och gamla hjärtekrossare på designskolan i Rhode Island. Och i New York bestämmer sig Tibby (Amber Tamblyn) för att ta ett stort steg i sitt förhållande med Brian. Skratt, tårar, romanser och det där alldeles speciella jeansparet som för tjejerna samman trots att de är långt ifrån varandra allt sitter på plats i den här upplyftande uppföljaren som bygger på Ann Brashares bästsäljare! (Texten är tagen från www.cdon.com)
Vad jag tycker: Jag tycker att filmen var jättebra! Den handlade om kärlek, men framförallt, vänskap. Den var ganska sorglig emellanåt, men det är sånt som gör filmer bra:)

Nästa recension kommer snart:D


Postat av: Nina... [fotoblogg]

Jag har också sett den filmen, Underbar för dem som läst böckerna =D

2010-03-29 @ 20:25:15
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0