Stressigt

2010-03-26 @ 14:26:48



Nu är jag hemma från skolan. Vi hade bl.a idrott, slöjd och glosförhör. Det var väl sådär kul förutom idrotten som var jätterolig!:D Nu ska det iaf bli ännu roligare!! Jag ska snart iväg till Matilda (ska möta upp Felicia på vägen). När vi kommit dit ska vi fixa iordning i den lokalen discot ska vara i, sen ska vi oxå hinna äta, fixa iordning oss och plocka fram allting. Det blir stressigt, men vi har 3 timmar på oss (discot börjar 18.30):D Jag kanske tar lite bilder, men det är inte säkert, det kommer se lite konstigt ut om jag går runt o fotar medan alla andra dansar:S

Jag har lite saker jag måste göra innan jag ska gå till Matilda:
•Packa klart väskan
•Äta mellanmål
•Kolla om jag har några discolampor eller något sånt

Nu hinner jag inte skriva mer, men jag kommer skriva mer ikväll:)
Kram♥


Postat av: Anonym

Hoppas ni får dunderroligt!

/M

2010-03-26 @ 15:50:21
Postat av: Lice<3

Hoppas att allt gick bra och att ni hade det kul:)

2010-03-27 @ 07:21:31
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Felicia

Va kul att du tyckte att idrotten var rolig<<<3

2010-03-27 @ 16:39:04

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0