Sjuk:(

2010-03-18 @ 10:09:27

Hej allihopa:) Jag stannar hemma från skolan idag eftersom att jag har jätteont i huvudet och känner mig inte alls så pigg som jag brukar vara. Jag har kollat på Legally Blonde (igen) men den här gången kunde jag inte se hela eftersom att man bara kan hyra filmen i 20 timmar, sen kan man inte kolla på den mer. Jag måste träna på engelskan och göra matte idag oxå:( Tråkigt. Men jag behöver inte göra det nu iaf, jag kan vänta tills senare.

Pappa åker till Sälen idag. Jag vill inte att han ska åka när Mamma oxå är borta, men jag och Ida får helt enkelt klara oss.

Det kommer fler inlägg idag:)
Kram på er!♥

(jag orkar inte ladda upp nån bild:S)



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0