Ont i magen, hehe

2010-03-30 @ 16:38:40


Vi ska åka skidor på påsklovet så jag bjuder på en bild från när jag åkte förra året:)

Hej:) Nu har jag varit i skolan. Det var väldigt kul idag, eftersom att vi var ute väldigt mycket. Vi gick en tipspromenad och åt en jättegod, vad ska man säga, det såg ut som en pannkaka, fast ändå inte, typ. Dem hette iaf skabbelucker och det var jättegott! Vår lärare skrev upp receptet på tavlan så när jag kom hem gick jag och Felicia hem till Emma för att göra såna!:D Det blev jättegott, fast vi gjorde 2 satser så nu har jag jätteont i magen! Jag åt lite för mycket, hehe. Idag har jag fotbollsträning (sen) men innan dess tänkte jag bara slappa:)

Kram♥
PS: Min Mamma har tagit bilden:) DS


Postat av: Anonym

Åhh, det låter hur gott som helst. Det vill jag äta någon gång. Så skönt att det ska bli att åka skidor nästa vecka. Längtar!! /M

2010-03-30 @ 20:03:49

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0