New moon!:D

2010-03-20 @ 19:11:02


Hej! Det gick bra på matchen:) Vi vann med 1-0 så det känns som om vi har kommit igång bra med 11-manna. Jag fick spela defensiv mitt (som jag brukar), det går väl bra tycker jag:)

Iaf, när jag kom hem sa Mamma att New Moon har kommit!:D :D Jag blev jätteglad! Jag älskar Twilight filmerna så jag får väl ta och kolla på New Moon ikväll eller imorn då:D (jag har sett den på bio redan men den är lika rolig o kolla på ändå!)

Vi ska beställa pizza idag!:) (haha som er oxå Nina:D). Vi hade oxå fått ett brev hem där det stod att några av H&M-kläderna som vi har beställt har kommit. Hoppas det var nån av dem jag beställde då:)

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, men snart ska jag kolla på "Körslaget":) Det är säsongspremiär, så vi får väl hoppas att den här säsongen är lika bra som den förra.

Kramisar♥



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0