Let´s dance

2010-03-12 @ 20:34:59


Min söta hund Oskar som jag kommer sakna sjukt mycket!

Nu tittar jag på Let´s dance och kollar in lite bloggar. Förut idag kom Nina (www.photobyninaa.blogg.se) och Gunilla & Sven för att hämta Oskar. Jag kommer sakna honom jättemycket, men han kommer ha det bra i Småland!:) Jo, just det. Nina är min härliga kusin som ska åka till min andra härliga kusin, Alice (www.sprallice.blogg.se) under helgen. Kram på er o ha det grymt i Småland:D

Ni andra får också ha det jättebra där ni är, puss och kram på er allihopa!♥
PS: Tack så jättemycket Mamma för allting idag:D


Postat av: Alice, Nina och Julia

Åhh, vad kul det ska bli att se den:)



http://sprallice.blogg.se

http://photobyninaa.blogg.se

2010-03-13 @ 12:45:00
Postat av: Alice, Nina och Julia

Oups, vi kommenterade på fel inlägg:S

Vi menade att det skulle bli kul att se din header!!

2010-03-13 @ 12:46:35

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0