Jaaa!:D

2010-03-31 @ 20:28:09




JAAAA:D När Pappa kom hem hade han med sig ett Playstation 3!! Vi har tänkt köpa det jättelänge, men man försöker alltid hitta det som är bäst pris på, och nu har han äntligen hittat det!!:) Vad kul, vi ska spela Rock Band hela kvällen!:D Haha. Jag kommer inte baka idag, det blir lite stressigt, men jag ska göra det på långfredagen! Det blir gott:) Jag är helt plötsligt på jättebra humör, jag känner knappt att jag är hungrig (okej, där gick jag för långt, jag är hur hungrig som helst!). God natt♥


Postat av: Lice<3

Vad kul,jag har spelat rock band hos en kompis, det är JÄTTEKUL:)

2010-04-01 @ 08:43:50
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul! Det vill jag också pröva.

/M

2010-04-01 @ 10:37:55

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0