Hungrig!!

2010-03-31 @ 20:13:57


Jag har inga nya bilder, så jag får ta gamla. Den här är från maj -09 när jag och Emma åkte tåg:)

Jag är verkligen jättehungrig!! Pappa har spelat tennis och är och handlar nu så vi har inte ätit än, och det är sjukt jobbigt för min mage som vill ha riktig mat och inte äpple och macka som jag har ätit nu på eftermiddagen:( Jag hoppas iaf att jag kan baka ikväll, eftersom att jag är väldigt sugen på att göra skabbelucker:D Det är jättegott tycker jag! Förresten, jag hör att Drömmen om Italien är på tv nu (jag hör det i bakgrunden, Ida kollar på det). Jag har aldrig fattat det programmet, men jag har i och för sig aldrig tittat på det innan, hehe. Okej, jag bara babblar på nu när jag inte har något annat för mig, men jag ska nog sluta nu:)

Kram♥


Postat av: Felicia

Drömmen om Italien är jätte kul:)

2010-04-02 @ 12:23:06
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0