Hemma:)

2010-03-19 @ 14:29:37

Hej:D Jag gick till skolan idag:) Det kändes mycket bättre, men precis innan lunch (som blev pannkakor) fick jag jätteont i huvudet, men det klarade jag av:) Nu är jag inne på Idas dator så jag kan inte skriva så långt inlägg! Jag kan iaf inte skriva mer eftersom att jag är jättestel i fingrarna för att jag fick sitta och vänta på bussen i 11 min. Nu ska jag äta mellanmål, sen ska jag, Ida och farmor ta en liten tur till F-torg (jag vet att jag har varit där jätteofta dem senaste dagarna, men det har bara blivit så:S) Kram♥


Postat av: Jessica

Idag äre freeedag!

WOHOOOOO!

2010-03-19 @ 15:23:18
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0