God natt

2010-03-17 @ 21:33:56

Längtar tills sommaren, den här låten sjöng vi på skolavslutningen i 5:an.

 Hej allihopa. Jag är helt slut, jag tror jag somnar när som helst! Pappa och Ida sover redan så jag får väl gå och lägga mig snart. Förresten, jag har läst ut Systrar i jeans - tredje sommaren nu, har precis börjat på fjärde sommaren men har bara läst typ 25 sidor änsålänge! Jag vet inte om jag går till skolan imorn, jag har väldigt ont i huvudet, men jag vet inte om jag har feber, jag har inte orkat ta tempen, haha!:)
Pappa åker till Sälen imorgon. Då kommer Farmor o Farfar hit o är med oss:) Det blir skoj fast jag kommer sakna Pappa, vilket sammanträffande att Mamma och Samuel + Pappa reser iväg samma vecka! Nu känner jag iaf att jag måste sova, jag är faktiskt ovanligt trött ikväll, jag brukar gå och lägga mig senare men just idag var jag helt slut vid 20.00. Konstigt:S

Puss och kram på er♥

Postat av: Ninaa

Systrar i jeans- serien är jättebra =D



Krya på dig <3<3<3

2010-03-18 @ 08:12:33
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tack Nina!<3<3

2010-03-18 @ 10:01:02
URL: http://mmiah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0