God morgon:)

2010-03-27 @ 09:35:29



God morgon allihopa:) Discot igår var jätteroligt, men det blev väldigt stressigt precis innan discot skulle börja, men vi hann precis:) Jag hann inte ta kort på min outfit, men det var den svarta tunnikan jag köpte i onsdags, ett par jeansshorts, en par svarta leggings och ett guld/brons halsband. Jag kommer nog ta kort på den igen så att ni verkligen får se den:) Nu ska jag iväg o kolla på en cup som Ida spelar. Puss och kram♥
PS: Ni har väl inte glömt att det är Earth Our ikväll:D

Jag kommer blogga mer i eftermiddag:)

Postat av: Ewa Lindahl

Hej min ros, du måste

ha varit jättesnygg med den outfiten. Ser fram emot att få se ett foto. Bra att du påminde om earth hour.Självklart ska vi delta. Får man titta på TV under tiden? Hälsa alla, Kram från Mormor

2010-03-27 @ 10:42:15

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0