Förlåt

2010-03-19 @ 20:12:15
Förlåt för att jag inte har skrivit knappt ett enda inlägg på hela eftermiddagen, men jag har annat för mig oxå så ni får stå ut med att jag inte kommer blogga varenda sekund av mitt liv, jag har ett liv utanför bloggen oxå:)
Iaf, jag fick gå in på Idas dator (igen) eftersom att internet krånglar på min dator, därför lägger jag inte in bilder oså (jag vet att det blir tråkiga inlägg utan men jag kan inte hjälpa det:S). Men jag kan väl köra Dagens fråga utan bild vaa?

Ok, här kommer den:
Brukar ni kolla på Let's dance?

Jag kan inte lägga in dagens outfit idag, men det är ungefär samma som jag hade första gången jag visade Dagens oufit. Alltså:
Mörk blå tröja: H&M
Ljusrosa kofta: Gekås
Ljusblåa jeans: H&M

Det blir roligare inlägg imorgon!:) (förresten, jag spelar min andra 11-manna match imorn:D)
Kramisar♥


Postat av: Ida

Jag brukar kolla på let's dans!!, fasst det visste du=P

2010-03-20 @ 09:04:09

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0