:(

2010-03-23 @ 21:38:43
Jag var inte på träningen idag, eftersom att jag har verkligen JÄTTEONT i magen. Det kanske verkar som om jag inte vill vara på fotbollsträningen eller något, men så är det absolut inte. Jag älskar fotboll, det är bara det att jag har haft ovanligt ont i huvudet senaste tiden, och just idag har jag haft riktigt ont i magen. Hoppas det inte gör något att jag inte har någon bild i det här inlägget:)
God natt och sov gott♥

Postat av: Lice<3

Jag får också jätteont i magen ibland:( Jag har ont nu så jag sitter här med en vetevärmare på magen (det är det ända som hjälper för mig) Ha en bra dag:)

2010-03-24 @ 09:11:43
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du gjorde helt rätt som stannade hemma från fotbollen. Man måste lyssna på kropppen när den säger ifrån. Kram från M.

2010-03-24 @ 11:01:35

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0