Emmififfia och Mmattizz

2010-03-11 @ 16:13:33

Ni måste gå in på mina bästa kompisars bloggar:D

www.emmafiffia.webblogg.se är en blogg som skrivs av 2 tjejer, Emma och Felicia. Bloggen handar om deras liv, innebandy, musik, mode, nagelstyling och mycket mer! Bloggen är ganska ny men den är jättebra:D

www.mmattizz.blogg.se är skriven av en rolig och glad tjej, Matilda. Hon skriver om sitt liv, smink, mode, dans och mycket mer. Hennnes blogg är lika ny som min men den är jättekul att läsa:D

Nu ska jag åka till Andrea!:D Jag skriver mer ikväll om jag hinner, annars skriver jag imorgon.




Postat av: Fiffi

Tack för att du tipsade om våran blogg<<<3

2010-03-11 @ 16:20:24

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0